Informacje o awariach

aktualnie

W tej chwili nie mamy zarejestrowanych awarii masowych

Prace Planowane

w nocy z 30/06/24 na 01/07/24

Zakończona 01/07/2024 godz.8.07

W związku z koniecznością wykonania przebudowy głównego kabla sieci szkieletowej w Rybniku oraz zmiany urządzeń, w nocy z 30/06 na 01/07 w godz.0.00-06.00 nastąpi przerwa w dostawie wszystkich usług w całej sieci Rybnik, Połomia, Jankowice, Świerklany, Wodzisław Śl. Przepraszamy za wynikające z tego powodu utrudnienia. Postaramy się, aby przerwa w dostępie do usług została skrócona do niezbędnego minimum.

Awaria w sieci: Piława Górna

26/03/2024 r.

Zakończona 26/03/2024 godz.14.55

w dniu 26/03/2024 o godz. 9.45 nastąpił zanik transmisji do sieci Piława Górna. W wyniku tego obserwujemy całkowity brak usług u klientów w lokalizacjach Piława Górna (cała) Piława Dolna (cała) Dzierżoniów ul. Wojska Polskiego, Błonie. Nasz serwis jest w trakcie ustalenia powodu wystąpienia awarii. Informacje będą podawane w następnym komunikacie po ustaleniu przyczyn awarii.
Uszkodzeniu w wyniku prac drogowych uległ główny kabel sieci szkieletowej w Piławie Dolnej przy ulicy Głownej.

Naprawa uszkodzonego kabla oraz przywrócenie wszystkich usług planowane jest na godzinę 15. 

Prace Planowane

w dniu 08/12/2023 r.

Zakończone 08/12/2023

Witamy, W związku z przebudową mostu na ul. Mikołowskiej w Rybniku oraz koniecznością zmiany trasy naszego kabla, w dniu 08/12 w godz.0.00-04.00 nastąpi przerwa w dostawie wszystkich usług w dzielnicy Pozastaw/Rybnik szczegółowy wykaz ulic:

  • Cicha
  • Krucza
  • ul. Mikołowska 
  • Przemysłowa (numer 2)
  • Orla
  • Ptasia
  • Sadowa
  • Sosnowa
  • Stawowa
  • Wielopolska
  • Wronia
Awaria w sieci: Połomia

01/11/2023 r.

Zakończona 01/11/2023 godz. 8:31

Obserwujemy całkowity brak transmisji do sieci Połomia. W wyniku awarii występuje brak usług na terenie: Połomia, Gogołowa, Marklowice, Wodzisław Śląski. Nasi Pracownicy udali się na miejsce w celu weryfikacji powodu awarii. Następna aktualizacja nastąpi po ustaleniu przyczyny wystąpienia awarii.

Wszystkie usługi w sieci zostały przywrócone, jeśli usługa u Państwa nie działa to prosimy o zrestartowanie urządzenia poprzez odłączenia go na kilka sekund od prądu.

Awaria w sieci: Połomia

07/10/2023 r.

Zakończona 07/10/2023 godz. 18:36

Obserwujemy całkowity brak transmisji do sieci Połomia. W wyniku awarii występuje brak usług na terenie: Połomia, Gogołowa, Marklowice, Wodzisław Śląski. Nasi Pracownicy udali się na miejsce w celu weryfikacji powodu awarii. Następna aktualizacja nastąpi po ustaleniu przyczyny wystąpienia awarii.

Aktualizacja godz.18.40
Uszkodzeniu uległ transmisyjny kabel światłowodowy Połomia – Katowice, naprawa uszkodzenia zajęła około 9 godzin. Awaria została zakończona o godzinie 18:36 , wszystkie usługi działają prawidłowo.

Awaria w sieci: Połomia

13/09/2023 r.

Zakończona 13/09/2023 godz. 14:52

Obserwujemy całkowity brak transmisji do sieci Połomia. W wyniku awarii występuje brak usług na terenie: Połomia, Gogołowa, Marklowice, Wodzisław Śląski. Nasi Pracownicy udali się na miejsce w celu weryfikacji powodu awarii. Następna aktualizacja nastąpi po ustaleniu przyczyny wystąpienia awarii.

Aktualizacja godz.8.51
Uszkodzeniu uległ transmisyjny kabel światłowodowy Wodzisław – Katowice, naprawa uszkodzenia zajmie około 4-5 godzin. Planowane przywrócenie usług w sieci około godz.11.00

Aktualizacja godz.14:52
Awaria została zakończona, wszystkie działają prawidłowo. 

Awaria w sieci Połomia/Marklowice/Wodzisław

08/08/2023

Zakończona 08/08/2023 godz. 20:13

Aktualizacja godz. 20:14
Usługi zostały przywrócone o godz. 20.13

Trwa awaria w sieci Połomia/Marklowice/Wodzisław Śl.
Obserwujemy brak transmisji Rybnik -> Połomia w wyniku tego usługi w sieci czasowo nie działają. Jesteśmy w trakcie ustalenia czasu naprawy. Komnunikat aktuwalizowany jest co 1 godzinę.

Awaria w sieci Dzierżoniów/Piława Górna/Piława Dolna

13/06/2023

Zakończona 13/06/2023 godz. 17:03

Informujemy o zakończeniu naprawy o godzinie 17.03. Wszystkie usługi zostały przywrócone.

Aktualizacja godz. 15.10
Rozpoczęto spawanie uszkodzonych włókien światłowodowych.
Planowany czas przywrócenia usług godz.17.00

Przepraszamy bardzo za wszelkie niedogodności. Uszkodzenie nie powstało z naszej winy, dokładamy wszelkich starań aby maksymalnie skrócić czas naprawy.

Aktualizacja godz. 9.50 – zlokalizowano uszkodzenie głównego kabla dosyłowego do m.Dzierżoniów, dalej do Piława Dolna i Piława Górna. planowany czas naprawy od 5 do 6 godzin. Planowany czas przywrócenia usług godz.15.00

Trwa awaria w sieci Dzierżoniów, Piława Górna, Piława Dolna. Nasi technicy są w trakcie ustalania przyczyny awarii. Nie mamy jeszcze informacji jaki czas potrzebny jest do przywrócenia usług. Informacje te podamy do godziny 9.00

Awaria w sieci Dzierżoniów

15/05/2023

Zakończona 15/05/2023 godz. 12:05

W sieci Dzierżoniów obserwujemy zanik usługi internet. Sprawdzamy przyczynę przerwy. Przewidywany powrót usługi godz.12.15

Awaria w sieci Piława Górna oraz Piława Dolna

27/04/2023

Zakończona 28/04/2023 r. godz. 02:20

W wyniku uszkodzenia kabla szkieletowego w Piławie Dolnej na ulicy głownej przy budynku 69, przez pracowników remontujących drogę krajową obserwujemy zanik usług dla klientów z Piławy Górnej, Piławy dolnej oraz Dzierżoniowa z ulic Wojska Polskiego oraz Ząbkowickiej. Czas potrzebny do usunięcia awarii od 6 do 7 godzin. Całkowite przywrócenie usług planowane w nocy 28/04 godzina 2.00 AM

Awaria w sieci Piława Górna oraz Piława Dolna

02/02/2023

Zakończona 02/02/2023 r. godz. 20:45

Na ulicy Głównej w Piławie Dolnej podczas prac drogowych uszkodzeniu uległ kabel światłowodowy łączący miejscowości Piława Górna z Dzierżoniów.
W wyniku uszkodzenia od godz. 15.40 obserwujemy zanik transmisji do sieci Piława co za tym idzie brak usług w Piławie Górnej Piławie Dolnej oraz w Dzierżoniowie ul. Wojska Polskiego
przewidywany czas naprawy godzina 21.00

Awaria Rybnik od godz.17.23

20/01/2022

ZAKOŃCZONA 20/01/2022 r. godz.18:25

W związku z awarią sieci Tauron w dzielnicy Paruszowiec-Piaski informujemy o całkowitym braku dostępu do wszystkich usług w całej sieci Rybnik, Połomia, Świerklany, Jankowice. Nasze zapasy energii zgromadzone w akumulatorach zostały wyczerpane a serwery przestały pracować. Nasi technicy pracują nad przywróceniem działania przez uruchomienie zapasowych źródeł energii. Usługi powinny zostać uruchomione do 30 minut tj. godz.18.20

Awaria masowa: Piława Górna, Piława Dolna

08/03/2021

ZAKOŃCZONA 08/03/2021 godz.10:30

Dziś około godz. 8:30 nastąpiła przerwa w dostępie do wszystkich usług w sieci Piława Górna oraz Piława Dolna. Powodem była awaria zasilania (Tauron), która spowodowała wyłączenie urządzeń w serwerowni Piława Górna.

Verified by ExactMetrics