Telefon GSM
zasięg sieci Plus
Telefon komórkowy
Jambox Mobile
Przenieś numer do JAMBOX mobile i dzwoń do swoich przyjaciół kiedy zechcesz i …
...łap się z Nimi w sieci!
Pakiety GŁOS+SMS+MMS+LTE
STANDARD
24,90
zł/Miesiąc
Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
SMS/MMS:
bez limitu
10 GB internetu
40 GB
(5,87 GB w UE)
OPTIMA
29,90
zł/Miesiąc
Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
SMS/MMS:
bez limitu
15 GB internetu
60 GB
(6,85 GB w UE)
ULTRA
39,90
zł/Miesiąc
Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
SMS/MMS:
bez limitu
30 GB internetu
120 GB
(8,82 GB w UE)
NOWOŚĆ
eSIM
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować o produkcyjnym uruchomieniu długo wyczekiwanej usługi w JAMBOX mobile – eSIM. Usługa jest już dostępna dla wszystkich Abonentów JAMBOX mobile.
Czym jest eSIM?
Karta eSIM (profil eSIM) to cyfrowa wersja karty SIM, pobierana przez Internet i zapisywana w postaci specjalnego profilu na urządzeniu obsługującym technologię eSIM. Odbywa się to poprzez zeskanowanie kodu QR otrzymanego od Operatora. Skrót eSIM pochodzi od nazwy „Embedded SIM” co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „wbudowany SIM”.
Po pobraniu profilu eSIM na urządzenie obsługujące technologię eSIM możesz korzystać z usług telekomunikacyjnych jak na standardowej karcie fizycznej.
Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY
LTE OPTIMA
21,90
zł/Miesiąc
Rozmowy brak
SMS/MMS:
brak
15 GB internetu
LTE ULTRA
39,90
zł/Miesiąc
Rozmowy brak
SMS/MMS:
brak
100 GB internetu
(+ noc 200 GB)
Mapa zasięgu
Sprawdź czy jesteś w zasięgu najnowszych usług i technologii mobilnych. Zobacz więcej na stronie operatora:
Usługi PREMIUM
Usługi Premium to usługi działające na numerach specjalnych o podwyższonej opłacie (Premium Rate).
Sieć 5G
Internet 5G to najnowsza generacja sieci komórkowej w JAMBOX mobile. Co zyskujesz dzięki 5G od JAMBOX mobile?
Roaming
Wyjeżdżasz za granicę? Pozostań w kontakcie z najbliższymi dzięki roamingowi w JAMBOX mobile.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jambox Mobile FAQ
Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS
- W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.
- SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.
- Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.
Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS
- Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).
- Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.
- Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.
- Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku – sekcja Konfiguracja APN.
Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
- Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX go! – sekcja Limity i blokady.
Czy w JAMBOX mobile usługi Premium (SMS Premium, MMS Premium, połączenia Premium) są włączone automatycznie
- Dla bezpieczeństwa naszych Abonentów dostęp do usług Premium domyślnie jest wyłączony (zablokowany), aby je włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub dezaktywować blokadę za pomocą JAMBOX go! – sekcja Limity i blokady.
Co dzieje się w sytuacji, w której wykorzystam swój limit danych?
- Po wykorzystaniu dostępnego w konkretnym pakiecie limitu danych włączony zostaje tzw. lejek internetowy. Prędkość transmisji spada wówczas do 32 kbit/s.
- Chcąc nadal korzystać usługi dostępu do Internetu z pełną przepustowością należy zamówić dodatkowy pakiet danych (oferta pakietów dodatkowych znajduje się w Cenniku) składając odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej).
Co to jest próg kwotowy (domyślny próg kwotowy 200 zł)?
- Próg kwotowy to zabezpieczenie wydatków abonenta (innych niż abonamentowych), mające na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 200 zł. Jest to limit bezpieczeństwa na wszystkie usługi poza abonamentem (połączenia międzynarodowe, usługi Premium, usługi w roamingu, usługi dodatkowe).
FAQ Roaming
O czym należy pamiętać przed wyjazdem za granicę?
Przed wyjazdem:
Sprawdź czy masz włączony Roaming. Status usług sprawdzisz u swojego Operatora lokalnego lub poprzez aplikację JAMBOX go! Jeśli usługi są zablokowane aktywuj je.
Pamiętaj również o włączeniu transmisji danych w roamingu w opcjach telefonu. W większości urządzeń domyślnie włączona jest transmisja danych tylko w kraju. Należy zmienić tą opcję na transmisję krajową oraz międzynarodową.
Sprawdź, czy w kraju, w którym będziesz przebywał, JAMBOX mobile (działający na sieci PLUS) ma podpisane umowy roamingowe z lokalnymi operatorami.
Z usług roamingowych możesz korzystać u operatorów zagranicznych współpracujących z JAMBOX mobile (w ramach oferowanego przez nich zasięgu, oraz zakresu świadczonych usług), w szczególności:
Czy podczas wakacji za granicą będę mieć dostęp do internetu?
Internet w roamingu to usługa pozwalająca Abonentom JAMBOX mobile, będącym w zasięgu zagranicznych sieci komórkowych, na korzystanie z usług telekomunikacyjnych takich jak pakietowa transmisja danych w technologii GPRS/HSDPA/3G (UMTS)/EDGE/LTE, szybka transmisja danych HSCSD, transmisja danych CSD.
By móc korzystać z pakietowej transmisji danych za granicą należy:
- Mieć aktywną usługę Roamingu (usługa jest domyślnie wyłączona). Status usług sprawdzisz u swojego Operatora lokalnego lub poprzez aplikację JAMBOX go! Jeśli usługi są zablokowane aktywuj je.
- Mieć aktywną usługę transmisji danych (usługa aktywowana domyślnie).
- Mieć odpowiednio skonfigurowany APN w telefonie.
Jak obniżyć koszty za internet w roamingu?
W ramach każdego pakietu głosowego masz do wykorzystania część danych z pakietu podstawowego w roamingu w EEA (Dotyczy krajów EEA oraz Islandii, Norwegii, Liechtensteinu oraz Wielkiej Brytanii ). Wielkości danych do wykorzystania w EEA kształtują się następująco:
- W pakiecie Mini – 3,52 GB
- W pakiecie Standard – 5,28 GB
- W pakiecie Optima – 6,17 GB
- W pakiecie Ultra – 7,93 GB
Jak uzyskam informacje na temat kosztów w roamingu w trakcie zagranicznego wyjazdu?
Po zalogowaniu telefonu do sieci operatora zagranicznego otrzymasz bezpłatny SMS powitalny. Otrzymasz także informację o wysokości pobieranych opłat:
- połączeń głosowych wychodzących do Polski,
- połączeń głosowych wychodzących wewnątrz odwiedzanego kraju (tzw. połączeń lokalnych),
- połączeń głosowych otrzymanych,
- SMS-a i MMS-a wysłanego do Polski,
- transmisji danych.
Czy podczas pobytu za granicą mogę korzystać z Poczty głosowej i czy wiążą się z tym dodatkowe opłaty?
Z Poczty głosowej w roamingu możesz korzystać podobnie, jak będąc w zasięgu sieci JAMBOX mobile – pamiętaj jednak, że wiążą się z tym opłaty według stawek roamingowych.
Odsłuchiwanie wiadomości odbywa się poprzez numer 1110 lub +48 579 49 11 10.
W roamingu korzystanie z numeru 1110 jest możliwe jest o ile operator zagraniczny umożliwia wykonywanie połączeń z numerami skróconymi, dostępnymi w Polsce. Jeśli dzwonisz na ten numer zostaniesz przekierowany bezpośrednio do pozostawionych wiadomości.
Opłaty:
- Połączenie wykonane w celu odsłuchania Poczty Głosowej jest płatne zgodnie z Cennikiem właściwym dla taryfy/promocji, z której korzystasz.
- Bezwarunkowe przekierowanie połączeń na Pocztę Głosową w roamingu niezależnie od kraju pobytu jest bezpłatne.
- Warunkowe przekierowanie połączeń na Pocztę Głosową w roamingu na terenie Unii Europejskiej jest bezpłatne.
- Warunkowe przekierowanie połączeń na Pocztę Głosową w roamingu poza Unią Europejską – połączenie przychodzące jest przesyłane automatycznie do kraju, w którym przebywasz w roamingu i dopiero, jeżeli nie zostanie odebrane, wraca do Polski. Ponosisz koszt za dwa połączenia zgodnie z Cennikiem właściwym dla taryfy/promocji, z którego korzystasz:
– koszt połączenia odebranego (skierowanie połączenia z Polski do kraju, gdzie jesteś zalogowany) wg stawki jak za połączenie międzynarodowe z Polski do Twojego miejsca pobytu,
– koszt połączenia wychodzącego w roamingu do Polski (skierowanie połączenia do Poczty Głosowej).
Dlatego zanim wyjedziesz za granicę poza Unię Europejską, zalecamy wyłączenie przekierowania na Pocztę Głosową.
Czy muszę wyłączyć usługę Roamingu po powrocie do kraju?
Aktywna usługa Roamingu nic Cię nie kosztuje, dlatego nie musisz wyłączać jej po powrocie do kraju.
Jeśli mieszkasz lub przebywasz na terenach przygranicznych, Twój telefon może logować się do sieci operatora zagranicznego. W takim przypadku warto zmienić ustawienia telefonu na ręczny wybór sieci w Polsce. Aby uniknąć nieprzewidzianych kosztów wynikających z naliczenia opłat roamingowych, możesz również wyłączyć usługę Roamingu. Pamiętaj, aby przed kolejnym wyjazdem ponownie ją włączyć, aby pozostać w kontakcie z bliskimi.
JAMBOX mobile – Poradnik
Konfiguracja Centrum SMS
Numer do Centrum SMS +48 601 000 310
Konfiguracja poczty głosowej
Konfiguracja i korzystanie z Poczty Głosowej JAMBOX mobile
- Sprawdź jaki jest status Twojej poczty głosowej wpisując następujący kod USSD: *122#
- Jeżeli poczta głosowa nie jest aktywna, wpisz poniższy kod aktywacyjny: *122*11#
- Jeżeli chcesz odsłuchać swoje wiadomości lub skonfigurować swoją pocztę głosową zadzwoń na numer: 1110 lub +48 579 49 11 10
- Jeżeli chcesz dezaktywować usługę poczty głosowej wpisz następujący kod USSD: *122*00#
Konfiguracja APN
APN Internet
Nazwa: INTERNET
APN: internet
Typ uwierzytelnienia: CHAP
Typ APN: default,supl
MCC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałych pól nie należy edytować.
APN MMS
Nazwa: MMS
APN: mms.jambox.pl
MMSC: http://mms.jambox.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: mms
MCC: 260
MNC: 01
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Pozostałych pól nie należy edytować.
Uwaga!
W zależności od rodzaju i modelu urządzenia oraz zainstalowanego systemu operacyjnego, nie wszystkie powyższe pozycje konfiguracyjne będą wymagały zmiany/ustawienia.
Przykładowa konfiguracja APN dla iOS
Ustawienia Sieć komórkowa Sieć komórkowa danych:
Dla APN internet:
w 'Dane sieci komórkowej’ APN internet
w 'Konfiguracja LTE (Opcjonalna)” APN internet
Dla APN mms.jambox.pl w 'MMS’ APN mms.jambox.pl
w 'MMSC’ http://mms.jambox.pl:8002
w 'Proxy MMS’ 212.2.96.16:8080
w 'Maks wielkość MMS’ 307200
w 'URL profilu UA dla MMS’ mms.jambox.pl
Pozostałe pola bez uzupełniania
Po zakończonej konfiguracji wymagany jest restart urządzenia.
Przykładowa konfiguracja APN dla Windows Phone
Ustawienia opcje komórkowe + SIM ustawienia Karty SIM:
Dla APN internet:
’Dodaj APN do internetu’ APN internet
Dla APN mms.jambox.pl 'Dodaj APN do MMSów’:
’APN’ mms.jambox.pl
’MMSC URL’ http://mms.jambox.pl
’MMSC port’ 8002
’Maksymalny rozmiar MMS’ 307200
’Proxy MMS’ 212.2.96.16:8080
Przydatne kody USSD
*101# Sprawdzenie statusu aktywnych usług
*122# Sprawdzenie statusu poczty głosowej
*122*11# Aktywacja poczty głosowej
*122*00# Dezaktywacja poczty głosowej
*101*11*14# Aktywacja połączeń oczekujących (Call wait)
*101*00*14# Dezaktywacja połączeń oczekujących
*101*11*15# Aktywacja zawieszania połączeń (Call hold)
*101*00*15# Dezaktywacja zawieszania połączeń
*101*11*16# Aktywacja połączeń konferencyjnych (Conference Call)
*101*00*16# Dezaktywacja połączeń konferencyjnych
*101*11*17# Włączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru (ACR)
*101*00*17# Wyłączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru
Konfiguracja przekierowań połączeń
Przekierowanie połączeń można skonfigurować na dwa sposoby: w telefonie lub przez kody USSD.
Konfiguracja z telefonu: Telefon z Androidem z aplikacji dialera:
Ustawienia Połączenie Dodatkowe ustawienia Przekazywanie połączeń
Konfiguracja kodami USSD:
Przekierowanie wszystkich połączeń:
aktywacja: **21*+48XXXxxx#
dezaktywacja: ##21#
status: *#21#
Przekierowanie gdy telefon jest zajęty:
aktywacja: **67*+48XXXxxx#
dezaktywacja: ##67#
status: *#67#
Przekierowanie połączeń nieodebranych:
aktywacja: **61*+48XXXxxx#
dezaktywacja: ##61#
Anulowanie wszystkich typów przekierowań:
##002#